Jak stworzyć miasto atrakcyjne dla biznesu, innowacji i inwestycji?

Taki był główny temat międzynarodowych warsztatów w ramach projektu InFocus, program URBACT III, które odbyły się w Grenoble w dniach 7-9 lutego 2018 roku.
Podczas spotkania 10 członków projektu IN FOCUS zbadało, w jaki sposób miasta mogą przyciągać inwestycje i wiedzę, a także jak wykorzystać koncepcję inteligentnych specjalizacji aby sprecyzować kierunek miejskiego brandingu i komunikować miasto jako lokalizację biznesową.
Marka miejska buduje konkurencyjną lokalną tożsamość, jako warunek zwiększania atrakcyjności w hałaśliwym świecie. Zróżnicowanie i niepowtarzalność to kluczowe aspekty promowania lepszej widoczności i wyraźniejszego pozycjonowania miasta.
Warsztaty w Grenoble były doskonałą okazją do wymiany poglądów oraz poznania dobrych praktyk w zakresie promowania miast jako dobrych miejsc do życia, pracy i inwestowania.

                                                                                                                                                                                                     

27459872 1534612736636157 366070215221686721 n

27654743 1534612579969506 6969200432568778832 n copy

27655482 1534612349969529 8959954887058436862 n

grenoble workshop