W dn. 7 marca 2018 mieliśmy przyjemność organizować wydarzenie, które było częścią dużego przedsięwzięcia jakim jest Startup Europe Week. Jego celem jest pomoc przedsiębiorcom w rozwoju i rozkwicie na całym świecie poprzez serię lokalnych wydarzeń, które pokazują przedsiębiorcom, jakie wsparcie jest dostępne na ich poziomie lokalnym i regionalnym. W tym roku SEW było obecne w ponad 300 miastach w prawie 50 krajach, z ponad 250 współorganizatorami.

Tegoroczne wydarzenie organizowane przez nas odbywało się pod hasłem „Jak zbudować startup i wygrać”. Podczas wydarzenia gościliśmy Kamila Bargiela (właściciela i założyciela startupu SentiOne), który opowiedział jak odnieść sukces na rynku polskim i europejskim i jakie czekają po drodze porażki i sukcesy. Dziś jego firma ma dziś ponad tysiąc klientów. Są wśród nich sklepy internetowe, urzędy, politycy, celebryci, a przede wszystkim korporacje, agencje interaktywne, PR i reklamowe.

Najwięksi klienci zapewniają spółce 40% przychodów. Poza Polską spółka działa na ponad 30 rynkach europejskich. Ernest Wagner, na co dzień prowadzący firmę Hemnes Group i odpowiadający za sztuczną inteligencję w ING Banku Śląskim, podzielił się doświadczeniem z zakresu fackupów w biznesie i jak ich uniknąć. Na koniec części panelowej Monika Czaplicka – jedna z najbardziej znanych specjalistek w zarządzaniu kryzysowym ze szczególnym naciskiem na kryzysy w mediach społecznościowych i Internecie – opowiedziała jak dbać o reputację i nie dać się hejtowi. Na koniec wydarzenia wszyscy mieli okazję do wymiany własnych doświadczeń i informacji podczas Networkingu.

Zdjęcia oraz film z wydarzenia dostępne na naszym profilu na FB: https://www.facebook.com/AgencjaRozwojuRegionalnegoSA/